KAYBOLMAK İÇİN YÜRÜ



Merhaba.burası benim sessiz dünyam.Hayatıma yeniden yön verme kararı aldığım ilk gün.24 yaşındayım.Bu 24 yıla kocaman kahkahaları da sığdırdım, sessizce akan gözyaşlarını da.Hayatımın elimden kayıp gittiğini hissettiğim anlarım da oldu.Her şeyi düzene koyduğumu düşündüğüm anlar da oldu.

Hedeflerimin peşinden koştum hep.Önce meslek sonra kariyer sonra ideal bir eş derken savrulup gittim.Şimdiler de en büyük hevesim ANNE olmak.

Deli doluyum.Bazen bir kaktüsün çiçek açtığını görür duygulanırım.Bazen açılmayan kavanoz kapağına sinirlenir öfkemi bıçak gibi saplarım.

Yazma sebebimi sorarsan Kaplumbağa Gölgesi isimli kitabı okurken şu cümlelere rast geldim.

'Gerçeğin esnemesine izin vermezsen, kırılıp kabolur.Hikayenin darmadağın olduğunu söylüyorsun,onu toparlayabilmek için düşlerinden yardım al.

Bir şeyler bulmak için degil, kaybolmak için yürü.Yürürken hikayeni arkanda bırak.Ondan uzaklaşabildiğin kadar öteye git.'

BU cümleler beni çok etkiledi.Ben de kaybolmak için yürümeye karar verdim.

Yorumlar

  1. merhaba görüşürüüüz yineeeee :)

    YanıtlaSil
  2. heey bu yazın okunmuyo yaa çok beyaz, siyah yapsana, gelcem yine, iyi bayramlaar :) pacific northwest foraging, gördüydüm o kitabıııı, ne güzel de miiiii. çantan da çok güzelmiş amaaa :)

    YanıtlaSil
  3. blogunun saatini değiştirseneee. ayarlar, saatler, istanbul gmt 2 gibi bişi olcaaak :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

KELİME OYUNU 43

KELİME OYUNU 12

KAVGAYI KAYBETMEK