SESSİZ ACILAR

Küçük çocuk evin önünde oynarken annesine çiçek toplamak geldi aklına birden.Bir solukta Koştu en güzel çiçeklerin olduğu sokaklara.Baktı,beğendi toplayıp demet yaptı.Mutluydu annesine küçük bir hediyesi olduğu için.

Geri dönüş yolunda takıldı ayağı taşa yere kapaklandı minik bedeni.Doğruldu yavaşça bi kanayan avuçlarına baktı bi dağılan çiçeklerine.Artık tutamazdı bu ellerle onları.Eve döndü canı yanarak.Kapattı avuçlarını acısını saklayarak.Yüzüne yalandan bi gülümseme iliştirdi istemsizce.

Yolda karşılaştığı arkadaşları yüzündeki mutluluğu, Annesi kirlenen üstünü başını gördü.Hiç kimse avuçlarının içinde kanayan yarayı görmedi.

Bu farkedilmeme duygusu daha çok acı verdi kanayan yarasından.Avuçlarını temizledi peçeteyle, sonra yara bantı yapıştırdı.

Bantı görenler “Yaran vardı, madem söyleseydin” dediler.

O gün anladı küçük çocuk” acını dillendirmezsen kimse farketmez.”

Eğer sessizliğimden anlayan birini bulursam bırakmayacağım onu dedi.

Ve Biriyle karşılaştı “Gülüyorsun ama boşuna! gözlerinin içindeki hüznü görüyorum” dedi.

Küçük çocuk onu yine de bıraktı.Anlaşılmaya alışılmaktan korktu.

Ve şunları ekledi not defterine.

“Sen sen ol.İnsanları anla,bitkileri anla, hayvanları anla...Konuşmasalar da anla.Gözlerinin içine bak, avuçlarının içine bak insanların.Ben seni anlıyorum de. Ya da sadece gülümse.

Bi selam ver neyin var de?

Rengi solan bir çiçeğe bile fısılda sessizce “Dillendiremediğin acını kalbimde hissediyorum ve iyi olmanı istiyorum.”

                                                        -SON-

 

HEY!YAZIYI OKUYAN SEN!BAZI YARALAR DERİNDİR,SESSİZDİR VE DİLE GETİRİLEMEZ.DERDİNE DERMAN OLAMAM BELKİ AMA SENİ ANLIYORUM VE ACINI PAYLAŞIYORUM.GÖKYÜZÜNE ANLAT  KİMSE SENİ ANLAMAYINCA BEN DÜNYANIN BİR UCUNDA SENİ DİNLİYOR OLACAĞIM.KENDİNE İYİ BAK.SEVGİYLE KAL.GÖKYÜZÜNE BULUŞMAK DİLEĞİYLE...

 

 


Yorumlar

  1. Seni anlıyorum diye yazman çok motive edici olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü bazen sadece seni anlıyorum diyen birine ihtiyacın oluyor :)

      Sil
  2. çok güzel yazıyon sen ya. haklısın dediğin gibi yapmalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden cesaret aldım deep :) düzenli yazmaya karar verdim

      Sil
  3. "Sessizliğinden anlayan biri" gerçekten böyle bir şey, böyle biri var mı? "Ağlamayan bebeye meme vermezler" diye bir söylem vardır ya gerçekten hak vermeye başladım. Hiçbir şeyi olmasa da ağladı mı yardım alıyor ama diğeri sessizliği içinde boğulup gidiyor kimse yardım etmek bir yana yüzüne dahi bakmıyor. "GÖKYÜZÜNE ANLAT KİMSE SENİ ANLAMAYINCA BEN DÜNYANIN BİR UCUNDA SENİ DİNLİYOR OLACAĞIM" Bu çok motive edici bir son söz olmuş teşekkürler, keyifle okudum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

KELİME OYUNU 43

KELİME OYUNU 12

KAVGAYI KAYBETMEK