ANKET ÇILGINI


“Zırrrr” layan alarmı gözlerini bile açmadan el yordamıyla bulup kapattı.”Kendi kendime uyanmayı çok özledim” diye mırıldandı çatallaşmış sesiyle. En son ne zaman öyle olmuştu sahi? 
Gözleri kapalı oturdu yatağında uykusunun açılmasını bekleyerek.Hayatının en rahat zamanlarında bile ya karnı patlayacakmış gibi bir hisle uyanıp lavaboya koşuyordu. Ya da Yatağını pencere kenarına yerleştirip gökyüzünü izleyerek uyumak gibi bir huyu vardı ki  sabah olunca açık bıraktığı perdeden gelen güneş yüzüne çarparak uyandırıyordu.

Herşey yolunda gitse güneş ve karın ağrısı uyandırmasa bile “saat 9 oldu kalk artık öğlen oldu öğlen ” diye seslenen bir uyandırıcı meleği vardı.Ve çok iyi biliyordu ki ev kurallarına göre saat 8:15 dan sonra bütün saatlere 9 denir. 9:15 se  10  Arkasından ses tonu sertleşir “su dökeceğim üstüne, yere düşüreceğim seni “ gibi asılsız tehditlerle harmanlanır.

Üniversitedeki vize saatlerini dile getirmeye gerek yok zaten.Tan yerinin ağardığına şahit olmuştu kaç kez.
“Muhasebe işin bittiyse uyan artık hanımefendi.”diye hayıflandı.
Gözlerini açtı yavaş yavaş.İndirimden aldığı tüylü, kokoş terlikleri giydi.başucunda uzanan ajandaya uzattı elini
Veeeee “Olamaz bugünmüş nasıl aklımdan çıkar “ diyerek fırladı yerinden. 45 dklık hazırlanma rutininden tasarruf ederek 15 dk da çıktı evden. 

İnşallah yetişirim diye dualar ederek Koşar adımlarla aşağı sokağa indi.” Hayırdır bu ne hız “ diyen bakışları umursamadan doğru ilerledi ve durdu.
Kalabalığın içinden sıyrılarak hedefe ulaştı.Artık makas atma konusunda uzman olmuştu.Hedefi kaptı ve çıktı.

 Zamanında yetişmenin haklı gururunu yaşadı.Şu televizyonlarda paylaşılan alkış sesleriyle Kendini takdir etti.Utanmasa halkı selamlayacaktı.Geçen perşembe kızıl saçlı kadına kaptırdığı saç maşasını saymazsak galibiyetini taçlandırabilirdi.

“Ohh be “ bu sefer kaptırmadım.6-1 öndeyim. diyerek iş yerine gitti.

1 ay önce seminer sonrası  verilen anketi gayet rahat doldurabilirdi artık.Ne demişti konuşmacı “Verimliliği artırmak için Uykunuzu düzenleyin, hobi edinin, spor yapın...
1 ay sonra da kendinizdeki değişikliği farkedin.

Hobi edindim. Aktüel marketlerin  promosyon olarak az sayıda bırakılan ürünlerini elde etmek.
Erken yatıp erken kalkıyorum yoksa promosyon ürün ben markete gitmeden bitiyor.
Spor yapıyorum...Evden markete kadar koşuyorum.içeride de esneme gerinme...akla hayale gelmeyecek hareketleri yapıyorum...
Ürünü kaptığımda ise inanılmaz mutlu oluyorum.

Verimliliğim %1000 arttı. Hayatıma kattığınız aksiyon için Teşekkür ederim.


Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Sayfana yorum bırakıyorum ama hata veriyor 😓"Sen bu satırla ruhumu ince ince kıyarken bir veda bile etmeden parmak uçlarımda sessizce gideceğim sevilmediğim bu yerden..." dizeleri beni benden aldı

      Sil
    2. hımmm hata bilemedim ama netse geçmiş demekkisi :) blogger sorunları olabiliyodur herhalde bazensi :) teşekkür ederim, o cümleyi yazmak için o öyküyü yazdım iştee :)

      Sil
    3. son yazıma koydum bu yazısınııı :)

      Sil
    4. Teşekkürler deep :)

      Sil
  2. Sadece "gülümsetti" yazmak istiyorum. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

KELİME OYUNU 43

KELİME OYUNU 12

KAVGAYI KAYBETMEK